woensdag 30 mei 2018

Jip en Janneke Snailmail


Op het Passion 2 Create forum hebben we verschillende snail mail activiteiten waar onder ook; Thema ABC tikkertje.
Deze keer was de letter J aan de beurt. Ik besloot de gene boven me te "tikken".
En zo ben ik aan de slag gegaan! 
De J voor Jip en Janneke.
Ik ben mijn strijkkralen te voorschijn gaan halen en ben op pinterest gaan zoeken naar patronen.

Deze vond ik:

Ik maakte een mapje van karton, waar ik van alles in plakte en deed.






Tapejes, tags, kaarten, memospel, thee, knijpertjes die ik met washi tape beplakte enz.




Op de voor,- en achterkant plakte ik Jip en Janneke, als je hem dan open vouwt kijken ze elkaar aan. ;) 



Alles in een plastic hoesje verpakt.



Ik maakte zelf het postpapier.



En zo ging hij op de post naar de ontvangster! Die er vervolgens erg blij mee was. ;) :D 



Voor de gene die het leuk vind, stel ik mijn postpapier beschikbaar (klik op de foto om hem te downloaden):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zwart/Wit Pocket Letter

Dit keer deed ik mee met een Zwart/Wit pocket letter, ik zocht leuke papiertjes en maakte zwart/wit stansjes. De basis was gelegd. Ik z...