vrijdag 3 januari 2014

Ladenkastje van Truly Yours boxen

Iedere maand komt de Truly Yours box binnen met leuke beauty producten. De boxen zijn te mooi om weg te gooien. nou bewaarde ik ze al en deed ik er make-up in enz, maar overal van die losse dozen word zo rommelig.
Op een engelse site kwam ik het idee van een lade kastje tegen gemaakt van Glossy boxen, dat moet ook met Truly Yours boxen kunnen!

Om dit te kunnen maken heb je het volgende nodig:
♥ 4 boxen incl de deksels
♥ een stuk stevig karton van 16x21cm (zo groot als de box)
♥ seconde lijm en/of dubbelzijdig tape
♥ schaar
♥ mesje
♥ lint
♥ en geduld

Neem het karton dit word de bodem van het lade kastje

Van de eerste en tweede deksel haal je alleen 1 lange kant er af. Dit worden de zijkanten.

Dan kan je deze aan elkaar lijmen met seconde lijm of tape.
Zelf maakte ik een klein foutje, je kan beter de zijkanten OP de bodem plakken dan de bodem in de zijkanten, anders passen de boxen er niet goed in als het kastje af is.

Van de derde deksel haal je de korte kanten er af. en van de lange kanten haal je een klein strookje af.

Deze lijm of plak je in de achterkant.

De vierde deksel plak je op zijn kop op de bovenkant.

Dan schuif je de 4 boxen als lades erin.

De lades kun je versieren met strikjes o.i.d.

Van stukjes lint maak je lusjes die je dan aan de voorkant van de lades kunt bevestigen, zodat je de lades makkelijk uit kunt schuiven.

En klaar is je ladenkastje, waar je, je make-up of andere beautyspullen in kunt bewaren. 


10 apr 2015;

Ook een DIY ladenkastje gemaakt van Glossyboxen en versierd met strass steentjes. 






Laten drogen.


Eind resultaat! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zwart/Wit Pocket Letter

Dit keer deed ik mee met een Zwart/Wit pocket letter, ik zocht leuke papiertjes en maakte zwart/wit stansjes. De basis was gelegd. Ik z...