maandag 6 januari 2014

Gewonnen!!

Ik ben lid van het forum Passion2Create en omdat het forum 15 september alweer 6 jaar bestond, was dat een reden voor een feestje!
Om te vieren dat het forum 6 jaar bestaat, had Sandy een leuke winactie voor ons bedacht: We konden een geweldig groot pakket met allerlei leuke en fijne goodies winnen. Kijk, wat een gaaf pakket:
Afbeelding


Wat zit er allemaal in dit pakket:- 10 stuks 3D knipvellen
- MAX oogschaduw
- een heerlijk bosbessenmasker
- een cocos body butter tester van The Body Shop
- Kneipp aroma douche 75 ml.
- een A5 zwart sketch book, ook te gebruiken als TN
- een a5 gelineerd notebook met mooie print, ook te gebruiken als TN
- een set scoubidou touwtjes (P2C sentiment jonge!)
- een Lillebi's blikje met verrassing inside
- een vel pop-up stickers met leuke wiebelfiguurtjes er in
- 5 rolletjes decotape (dus geen papiertape)
- Een überschattig MILK portemonneetje
- en een viertal pakjes Lucky Paper Stars (want: nog meer P2C sentiment!)

Geweldig toch?!


Wat moesten we doen om kans te maken op dit über Passion 2 Create party pakket? --> Creatief zijn!
We moesten onze deelname, in de vorm van een felicitatie. Dat kon in een vorm van een brief schrijven, een werkje knutselen, een kaartje sturen, een felicitatie haken, een taart bakken, schilderen, snailmailen noem het allemaal maar op. Hoe we het deden, liet ze helemaal aan onze creativiteit en fantasie over.

Nou ik had wel een idee dus besloot om te gaan knutselen, dit knutselde ik in elkaar:



Na een tijd werd er een winnaar bekend gemaakt, en tot mijn schrik was ik de winnares,... :D Had het totaal niet verwacht.

En afgelopen vrijdag ontving ik het super leuke pakket:


Thxs Sandy (Passion2Create) voor dit geweldige pakket. :D Ik ben er super blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zwart/Wit Pocket Letter

Dit keer deed ik mee met een Zwart/Wit pocket letter, ik zocht leuke papiertjes en maakte zwart/wit stansjes. De basis was gelegd. Ik z...