vrijdag 1 juni 2018

Luiertaart (Kraamcadeau's)

Hoe maak je die nou eigenlijk kreeg ik al als vraag, nou hier dan uitleg en foto's.


Wat heb je nodig:
Luiers, wasknijpers, elastiekjes, touw en een schaar

Je begint met de luiers te rollen, helemaal open vouwen en dan oprollen, vast zetten met een knijper

Dan doe je ze bij elkaar bundelen en doe je er een elastiekje om, dan pak je een luier en doe je die tussen het elastiekje om de luiers heen, als het mooi en goed zit doe je er een touw om heen en haal je het elastiek eraf.

Dat doe je dan ook met de middelste laag

En de onderste laag



om de onderste laag heb ik een deken heen gewikkeld en deze vast gezet met een veiligheidsspeld.

Om de middelste laag heb ik 2 rompertjes heen gewikkeld en ook vast gezet met veiligheidsspelden

Om de bovenste heb ik ook een rompertje gewikkeld en deze ook vast gezet met een veiligheidspeld

Dan kleed je hem aan met leuke spulletjes, ik heb het flesje en de douchegel in de onderlaag gezet door er 1 luier tussenuit te halen om hier de fles of de douchegel in te zetten.




Van babysokjes heb ik roosjes gemaakt, deze doe je dan vanaf de teen oprollen aan het einde rol je de rand erom heen zo blijft ie dan zitten, en zet je hem op de taart. 

Van de spuugdoekjes heb ik kaarsjes gemaakt



Zie is hij dan



Je kan er een stok van boven naar beneden erin steken en 
daar bv een rammelaar aanvast maken: 


Resultaat


Nog een voorbeeld;





Kraammanden;








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zwart/Wit Pocket Letter

Dit keer deed ik mee met een Zwart/Wit pocket letter, ik zocht leuke papiertjes en maakte zwart/wit stansjes. De basis was gelegd. Ik z...